GRĄŽINIMO POLITIKA
(svetainė suomiskaspeilis.lt)
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-11-18
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Ši Grąžinimo politika nustato prekių grąžinimo ir keitimo tvarką, taikomą visiems pirkiniams, įsigytiems per svetainę suomiskaspeilis.lt.
1.2. Grąžinimai vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šios Politikos nuostatomis.
1.3. Prekių grąžinimą administruoja: suomiskaspeilis.lt
2. Teisė atsisakyti sutarties
2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo atsisakyti nuotolinės sutarties be jokios priežasties.
2.2. Norint pasinaudoti šia teise, pirkėjas turi pateikti aiškų pranešimą el. paštu: info@suomiskaspeilis.lt
2.3. Prekė turi būti grąžinta per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo pateikimo.
3. Grąžinimo sąlygos
3.1. Grąžinama prekė turi būti:
nenaudota, nepažeista, nepraradusi prekinės išvaizdos;
originalioje pakuotėje (jei įmanoma);
su visais priedais ir dokumentais.
3.2. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl netinkamo naudojimo ar nepriežiūros.
3.3. Negrąžinamos prekės:
individualiai pagal užsakymą gaminamos arba aiškiai personalizuotos prekės;
prekės, kurios dėl higienos ar saugumo negali būti grąžintos (pvz., jei pakuotė buvo atidaryta).
4. Grąžinimo procedūra
4.1. Pirkėjas turi susisiekti el. paštu info@suomiskaspeilis.lt ir pateikti užsakymo numerį, vardą, pavardę bei grąžinimo priežastį (pasirinktinai).
4.2. Gavę prašymą, pateiksime grąžinimo instrukcijas ir adresą.
4.3. Prekės grąžinimo išlaidas paprastai apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo gauta sugadinta arba ne ta, kuri buvo užsakyta.
4.4. Rekomenduojama siųsti registruotu siuntimu, kad būtų išvengta siuntos praradimo.
5. Pinigų grąžinimas
5.1. Pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo ir patvirtinimo, kad ji atitinka grąžinimo kriterijus.
5.2. Grąžinimas atliekamas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo pirkėjas atliko mokėjimą, nebent susitariama kitaip.
5.3. Jei prekė buvo naudota, sugadinta ar praradusi vertę dėl pirkėjo veiksmų, pinigų suma gali būti proporcingai sumažinta.
6. Brokuotos ar netinkamos kokybės prekės
6.1. Jei prekė yra brokuota, sugadinta transportavimo metu arba neatitinka užsakymo, pirkėjas turi informuoti el. paštu info@suomiskaspeilis.lt per 24–72 val. nuo gavimo.
6.2. Tokiais atvejais grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas.
6.3. Pardavėjas įsipareigoja:
pakeisti prekę į kokybišką, arba
grąžinti sumokėtą pinigų sumą.
7. Kontaktinė informacija
Kilus klausimams dėl grąžinimo, susisiekite:
suomiskaspeilis.lt
El. paštas: info@suomiskaspeilis.lt
Greitos nuorodos
© 2025. All rights reserved.
